Snaga Google Ads-a i Search Engine Marketinga
Kada pričamo o snazi SEM-a i Google Ads-a iz našeg iskustva ona se ogleda u tri jednostavna elementa koji kreiraju svu snagu i potencijal Google oglasa:
1. Precizno ciljane publike
Sa Google Ads-ima mi imamo sposobnost da kreiramo kampanje koje jasno ciljaju željenu publiku (kupce) sa nekoliko elemenata, po specifičnim keywordima, po demografiju, po lokaciji, po interesima i tako obezbijedimo da su reklamu vidjeli samo one kategorije kojima je oglas bio i namijenjen.
U ovom polju naša snaga je kontinurano praćenje tzv. “skeniranje” konkurencije, ponašanja potrošača online, kreiranja baza keyworda, trendova prema lokaciji i demografiji, unapređenja strategije sadržaja itd a koje omogućavaju da se cijeli proces u drugom koraku iskoristi na najbolji način za našeg klijenta.
Na primjer, za klijenta u Njemačkoj smo vodili oglase samo za regije Bavarska i Baden-Württemberg, jer sa tadašnjim kapacitetima isporuke svojih proizvoda nije bio u mogućnosti da ih dostavi u konkurentnom roku isporuke izvan ovih regija. Kada su se stvorili uslovi sa strane klijenta za konkurentne rokove isporuke proširili smo Google oglase i prodaju na susjedne regije Hessen, Rheinland itd.
Želimo naglasiti da sa Google oglasima možemo targetirati samo potencijalne kupce sa područja npr. Kantona Sarajevo, ovo može biti predmet iz nekoliko razloga:
2. Kontrolu troškova
Google Ads omogućava da planirate budžet i način distribucije tog budžeta u različitim kampanjama. Samo kreiranje različitog seta kampanja u skladu sa ciljevima klijenta volimo optimizirati kako bismo postigli što bolje rezultate u skladu sa planiranim troškovima klijenta. Načini na koji se sve trošak Google oglasa može realizirati zavisi od toga na što je kampanja usmjerene, te oni mogu biti:
– CPC odnosno na engleskom Cost per Clicks ili trošak po kliku je oblik kampanje koji je usmjeren na dovođenje posjetilaca na određenu web lokaciju
– vCMP odnosno Cost per thousand viewable impressions odnosno trošak po hiljadu pregledanih impresija, namijenjen povećanju vidljivosti brenda
– CPA odnosno Cost per Action (trošak po akciji), namijenjen prodaji putem Google oglasa
– CPV odnosno Cost per Views (trošak po pregledu) je oblik oglasa namijenjen za video kampanje.
Ukoliko Google oglasi nisu upravljani od strane stručne osobe oni mogu proizvesti enormno visoke troškove, jako loše rezultate i u konačnici loše uticati na rejting Vaše web lokacije i projekta u cjelini. Zato Vas pozivamo da se konsultuje sa agencijama koje nude ove usluge prije nego odlučite bilo kakve aktivnosti kroz Google oglase.
3. Mjerljive rezultate
Google Ads nudi detaljnu analitiku za svaku Google Ads kreiranu kampanju i omogućava korisne informacije o rezultatima oglasa ili kampanje marketarima.
Dostupna metrika kroz ovu analitiku, kada su kampanje kreirane kako je to potrebno, jasno omogućava mjerenje efikasnosti i efektivnosti kampanja i oglasa pojedinačno kroz jasne podatke iz metrike. Za svoje klijente pratimo oglase od prvog dana do posljednjeg i komuniciramo sa klijentima oko njihovih rezultata, na kraju kampanje kreiramo izvještaje za klijente.
Google Ads predstavlja direktni trošak za klijenta, i iz tog razloga mi u Optimizacija d.o.o Google ADs koristimo u dogovoru sa klijentom i u skladu sa planiranim budžetima. Naša osnovna prednost je da za klijenta kontinuirano pratimo više ključnih elemenata i predlažemo najbolje strategije kako bismo ostvarili željene rezultate.
Zašto sa Optimizacija doo raditi Search Engine Marketinga (SEM) i Google Ads?
Optimizacija doo, u pogledu Google Ads oglašavanja, je otvorena za troškovnu efikasnost za klijente, kao “performance marketing agency” to jest agencija koja će biti plaćena prema rezultatima koje donese klijentima.
Ovaj pristup je namijenjen samo partnerski orijentisanim klijentima sa kojim Optimizacija doo ima ugovore na 12 mjeseci i duže. Ukoliko želite da saznate više o ovom načinu suradnje sa klijentima zakažite svoje besplatne konsultacije ovdje.