SEO Strategija
kao ključ uspjeha web projekta
SEO strategija predstavlja niz planiranih aktivnosti koje se provode kako bi se poboljšala vidljivost web shopa ili web stranice na Google-u, ali i drugim tražilicama.
Zato da bismo uspjeli da naš web shop ili naša web stranica bude vidljiva među milijardama drugih, ključni sastojak dugoročnog uspjeha web projekta jeste dobro osmišljena i pripremljena SEO strategija koja se može realizirati.
Kome je namijenjena, a kome neophodna SEO strategija?
Ako ste još uvijek nesigurni da li je SEO stretegija ključni element za uspjeh Vašeg web projekta pročitajte kome je ona neophodna:
- ukoliko imate web shop ili web stranicu i niste zadovoljni sa rezultatima koje ona pravi (ne rankirate dobro, ne rankirate na prave ključne riječi, nemate dovoljan broj posjeta i slično)
- zadovoljni ste rezultatima web projekta, ali niste zadovoljni sa vidljivošću Vašeg brenda na internetu, web lokacija ne gradi prepoznatljiv brend je prvi znak nedostatka strateškog pristupa u web projektu,
- zadovoljni ste brojem posjeta, ali konverzije koje web mjesto pravi nije zadovoljavajući, vrijeme je da se počnete strateški pozicionirati,
- stalno radite na Vašoj web lokaciji izmjene i dopune, ali ne vidite jasno mjerljive rezultate i povrate na ta ulaganja vremena i novaca,
- konkurencija Vas prestiže i niste sigurni šta uraditi sa web projektom da biste održali svoje pozicije u SERP-u
- donijeli ste važnu odluku da je online prodaja sljedeća stepenica razvoja Vaše kompanije.
Ovo su samo neki od primjera u kojima biste mogli prepoznati da je vrijeme da nas kontaktirate!
Mi smo tim profesionalaca koji će Vam pomoći da preuzmete potpunu kontrolu nad Vašom vidljivošću na Google-u. SEO strategije koje implementiramo prave da Vaša web lokacija bude relevantna, da olakšamo pretraživačima čitanje iste, da omogućimo pretraživačima kategorizaciju i stavljanje Vaše poruke na pravo mjesto u ranku, da dovedemo prave posjetioce koje možete konvertovati u krajnje kupce i korisnike.
Case study: primjer SEO strategije u praksi
Za klijenta smo radili na izradi SEO strategije za tržište Njemačke, ali i provedbu plana kao i izradu web shop-a.
Nakon analiza i kreirane SEO strategije, klijentu smo uradili prezentaciju i predstavili plan kako ćemo realizirati pojedine aktivnosti.
Web shop je pušten zvanično live krajem decembra 2022. godine. Već u januaru 2023. godine smo imali prve signale organskih posjeta sa Google-a.
Za klijenta smo paralelno vodili SEO optimizaciju i Google Ads kampanje, gdje su obje aktivnosti bile dio strategije online poslovanja. Krajem maja 2023 godine tj. pred početak sezone za klijentove proizvode, sa porastom organskih posjeta ali i onih iz PPC kampanja preko Google Ads, klijent nam je tražio da stanemo sa svim planiranim aktivnostima jer kako nam je objasnio tehnički nije mogao da odgovori na sve zahtjeve i upite koji su pristizali preko web lokacije. Pošto je roba koja se prodaje na web shopu veće vrijednosti njihovi kupci su tražili direktnu interakciju sa osobljem kompanije po pogledu narudžbi, a veći dio narudžbi je pristizao u B2B kanalu poslovanja.
Međutim dobre SEO strategije, analize te dobro kreiran početni sadržaj kao i unapređenja koja smo napravili u prvim mjesecima je dovelo da organski promet na web shopu koji i danas raste kako to možete vidjeti na grafikonu ispod.
Iako broj posjeta iz organskog prometa izgleda jako mali za Njemačko tržište, konverzija na ovom sajtu je izuzetno visoka.
Praćenje metrike preko Google Tag managera nam jasno pokazuje broj telefonskih poziva i broj poslanih upita preko kontakt forme, što je iz ugla ispunjenja ciljeva koji su bili stavljeni pred SEO uspješno realizirano.